12mart_mucizem merhaba bende 6+3 oldum tam 6 haftalıkken ultrason da gördüm çok şükür kalp atışını da duydum bende genel olarak hep uzanıyorum sadece yemek yapmaya kalkıyorum. İlk gebeliğimde çok mide bulantısı kusma yaşamıştım sadece serumla beslenmiştim bunda yemek yiyorum sonra bulantı oluyor et ürünlerinden tiksindim falan. Progestan fitil, iğne, oksapar, estrofem devam ediyorum