Bende 25haftadayım ıkinci gebeliğim ocak 2de randevum kaç kilo aldı bılmıyorum ama ınanaılmaZ baskı yapıo ılk hamılelıgımde 37haftada doğurdum sezeryanla bu seferki cok asagıda ılkınde doguma gıtmeden oncekı gunlerımı yasıyorum suan dogurucak gıbı hıssedıyorum boyle yasıyan varmı 😞