babymoomss Yasmin kullandıktan sonra o süre içinde 10 kilo aldım normalde ben öyle iştahlı yiyen biri değilim ilaç kilo yapmış olabilir mi
Binnur81 babymoomss başka bı marka kullandım banada kilo yaptı yani bı sistim böle şişkinlik oldu oyuzden bıraktım 6 ayı geçti anca zayıflamaya başlamıştım çoğu insanin iştahını aciyo bnm çok acmisti
Mouradi babymoomss Evet hormon hapı olduğundan dolayı o hap yüzünden bende biraz kilo almıştı, bırakınca 1 ay içinde düzeliyor ama iyiki kalıcı değill :)
Mor_papatya_ babymoomss Bende iki aydi kullanmam ama ilk ayda bende çok çarpıntı yaptığı için bırakmak zorunda kaldım. İki defa adet oldum o hapın üstüne bu ay 2 gün gecikti haptan kaynaklı galiba
Zeynepppdyg babymoomss 4,5 yıl korunmak için kullandım. Hiç öyle bir yan etkisi yaşamadım hatta hiçbir yan etki yaşamadım
Melekk8 Valla ben iki ay kullandım bende bulantı yapıyordu sabahları ha kilo aldım mı aldım yeni evliydik yiyordum da yanş ama ilaç mı aldırdı bilmiyorum 🤷♀️
babymoomss Melekk8 ben çok aldım ilaçtan sonra 10 kilo aldım ben sürekli aynı kiloda olan insan kilo aldı
babymoomss Binnur81 bende diyete başladım ilacı da bıraktım resmen ben kilo almayan insan 10 kilo aldım
Binnur81 babymoomss aynn bnde oledim bir ekmek yer 55 53 olamazdım 60 a kadar çıkardı bni bıraktım 1 sene yememden koşmadan 53 düşsün hamile kaldım 😅😅
ceylanonur Ben o yasmin yüzünden 25 kilo aldım ve hastanelik oldum kızlar kullanmayın sakın kısırlığa kadar götürüyor bunna inanmayıp 8 doktor gezdim hepsi aynısını söyledi bağışşıklığu komple çökertip vücuttaki bütün vitaminleri sömüren bir ilaç
Zeynepppdyg babymoomss kısır yapıyor söylentileri oluyor bu ilaçların geneli için kulaktan dolma bilgilerle aksne hormonları düzenliyor , 4,5 yıl kullandım korunmak için düşündüğümde ilacı bıraktığm ay hamile kaldım
Aseltos9 babymoomss ben kullandım canım yeni evlendiğim zaman normalde su içsem kilo alırım ama hiç kilo yapmamıştı bende