cicekcikiz ben de hamileligin başında kahverengi lekelenme yaşadım iki ay. Sonra geçti ve sarı akıntıya döndü. Gebelikte çok fazla akıntı oluyor hormonal nedenlerle. Bazen sarı, bazen beyaz, beyaz şeffaf. Beraberinde yanma, kaşıntı, idrar yaparken zorlanma yoksa normal akintidir dedi doktorum