33 haftalik oldum artık doğum hikayelerini okudukça iyi olsun kötü olsun istemsiz ağlıyorum 49 günüm kaldı ama çok korkuyorum doğum şeklim henüz belli değil dün gece uyurken eşime sarılıp ağlamışım uykumda ya beni bırakıp gidersen diye :) yüzüne göz yaşım damlayınca uyanmış oda kaldırdı beni ne oldu dio bebeğim tekme atınca bile ağlıyorum kısacası hep ağlıyorum ya 😊