Zey1- Selam arkadaşlar dün ilk kez pazara gittim 4-5 saat yurumusumdur yoruldum. Sabah uyandığımda ise bebek sol tarafa toplanmış ayağa kalktım 5 dk sonra düzeldi . Sizce bunun sebebi nedir ? 31.haftadayım teşekkür ederim
linamom Zey1- canım aynı şey bende de oluyor sanırım yorulunca oluyor dün ben de pazara gittim baya yürüdüm ama yürüyüş iyidir
linamom Zey1- 4-5 saat tabi biraz fazla olmuş sen yorulduğun için toplanmıştır. Ben de 32.haftadayım doktor 45 dk yürü dedi ama daha fazla yürüdüm
linamom Zey1- burdaki çoğu arkadaşdan da duymuştum son aylar bir yere toplanıyor dye herkes de oluyor içini ferah tut
linamom Zey1- yok ya erken doğumla alakası yok. Benim bkaç haftadır hep böyle artık büyüdü yorulunca bi yere toplanıyor dinlenince geçiyor. Zaten doktor da erken doğum görünmüyor dedi bana