Zeh123-ra Sbm050421 bende 17 haftada yim yarın ogrenicez işallah daha önce sadece 12 haftada tahmin yaptı
Dilekjiyan Sbm050421 bende 17 haftaligim daha önce bu kız bı erkek denildi bakalım net beli olur insalh
SemaaNurrr 16*1 de gittim cuma günü belli olmuyo diye söylemedi doktor bütün hevesim kırıldı nasıl belli olmaz ki bazı doktorlar çok önemsemiyo sanırım
MDeniz42 SemaaNurrr SemaaNurrr bana detaylı ultrasonda 18. Haftamda göstermiyor dedi 😖şimdi 20 hafta bakalım inşallah gözükür
Sbm050421 SemaaNurrr benim doktorum 16 dan önce söylemiyor yani tahminde falan da bulunmuyor , prensip meselesi 😊
SemaaNurrr MDeniz42 önceliğimiz tabiki sağlıklı olmaları ama anne olarak insan merak ediyor hayırlısı bakalım 🤲
Tunurr Hepinize tek tek yazamadım etiketleyemedim Allah gönlünüzden geçeni hakkınızda hayırlı eylesin inşallah kızlar ❤️
MDeniz42 MLknnlfr yok canım detaylıya gittim zaten 18. Hafta da kız gibi dedi ama net göremedi zaten 15 dk da baktı
Durukn06 Bizde yarın gideceğiz cinsiyete rabbim herkesin gönlüne göre versin ne istiyorlarsa nasip etsin
ElifYade 12 haftalıkken gittim bana ipucu veriyor dedi tahminde bulundu. %70 kız dedi 🤗 ama net 1 ay sonra söyleyebilirim dedi. Bekliyoruz 😘