Nurus Nasilsiniz kzlar 3 test yapdm hepsi pozitiv amma çok belirgin diyill amma belirtiler var bilemiyorumm yardım edin
Ebbruc Nurus ay benimde bat 30 mart, bi post gördüm gaza geldim yaptım belirtilerimin hepsi var ve 2 dk geçmeden silik çıktı test ama o kadar silik ki flashla ya da çok dikkatli bakarak görünüyo , gecikince tekrar yapcam
Yigitinannesiyim Nurus Fotoğrafa baktım bende benim de ilk silikti inanamamıştım kan testi kesin sonuç bir git kan ver derim
Kbraberk Nurus https://imgyukle.com/ buraya gır yazıyor zaten canım girdiğinde baglantı kopyala dıyo bıraz asagısında kopyala buraya at 🥰
yagmurrrra Nurus silik bir çizgi var daha çok yeni sanırım adet gününüz geçtiyse kan verin 2 günde bir. Hayırlı olsun🤲🏼❤️
Nurus Kbraberk canmm bu testden 10 gun falan keçdi bel arisi var asiri benden beyaz olnayan bisey geliyo bett kukanyom o yüzden
Kbraberk Nurus kan ver bir canım sen bence bakalım sonuc nolcak inşallah hayırlı sonuclar alırsın 🤲❤️
Ebbruc Nurus evet canım var silik çizgi seninkinde de , büyük ihtimalle daha çok küçükler o yüzden. Benim ilkinde de böyle olmuştu adetin geciksin bikaç gün bekle tekrar yap ya da adet gününden 2 gün sonra kan ver