Arkadaşlar merhabaaa,
Yarın 3.sezaryenimi olacağım Allahın izniyle. İçimde hep güzel hisler var çok şükür. Tek üzüldüğüm nokta çocuklarımdan 1 gün bile olsa ayrı kalmak🥹 aklıma bu geldikçe gözlerim doluyor🥹 kendimi telkin ediyorum sürekli sakinleştiriyorum alt tarafı bi gün diye. Onlar da çok sevinçliler kardeşleri gelecek diye bu beni çok mutlu ediyor onları gördükçe iyi ki diyorum hep🧡 neyse kendi hissettiklerim kısmını uzatıp sizi sıkmayayım.
Burada belki gerçek adını bile bilmeden arkadaş olduğumuz bi sürü iyi kalpli insan var. İyi ki yolumuz kesişmiş onlarla. Hepsi her zaman dualarımda. İnşallah hepimiz sağ sağlim evlatlarımıza kavuşuruz🌸 siz de bana dua edin. Herşey yolunda gitsin🧡
Kalp kırmak en korktuğum şeydir. İstemeden bile birilerinin kalbini kırdıysam affola. Hakkını helal etsin benim hakkım olan kimse yoktur da varsa bile helali hoş olsun.
Bunları şimdiden yazayım istedim ki 3 çocuklu olacağım artık ne zaman bu kadar uzun vaktim olur bilemiyorum🥶
Uzattım😂 Hepinizin yolu kalbi güzel insanlardan geçsin. Allaha emanet olun🧡