DogaCanan Nasıl gidiyor? Zaman daraldı☺️ Yarın kontrolümüz var 34. Haftada 2300 dü bebeğim. Sizin kaçtı? 36. Haftada kaç oldunuz? Umarım gelişimler yolundadır😇 bitmiştir.
anne_2 DogaCanan 36+4 haftalığız bizde 🥰 geçen hafta 3005 kg kızım Çarşamba tekrar kontrol var. 2.bebeğim bu 🤲🏼 Şimdilik bir sıkıntı yok ama ara ara düzensiz sancılarım var. Çantalarımız hazır çok şükür. Önümüzdeki hafta evim temizleneccek beşiği falan açacaz artık. Hanımefendi ne zaman gelecek artık bakalım 🥰 en büyük sıkıntımız hala ismine karar veremedik o beni geriyor biraz 😁
DogaCanan anne_2 aaa aramızda 1 hafta varmış. Aynı işler kalmış bizim de 37. haftada temizlik var ve beşik kurlulumu nasipse.. sancılar, karın sertleşmeleri , el ayak şişlikleri az kaldı hepsi geçecek inşallah 🙏🏻Sağlıkla gelsin bebeklerimiz zamanında 😇
DogaCanan Haaniifeee sizinle de kilolarımız aynı😅 yarın bizim de kontrol, bebeğim bakalım kaç gr almış🥰
anne_2 DogaCanan inşallah 🥰 adet olacak gibi kasıklarımda ara ara şiddetli ağrı oluyo bakalım ne olacak
DogaCanan anne_2 artık galiba artık haftada 1 çağırıyor sizi demi doktorunuz? Yani bakalım geçen 2 haftaydı bizim 1 haftaya düşürür sanıyorum.
anne_2 DogaCanan aynen 32de gittim 35de çağırmıştı gidemedim 36da gittim haftaya gel dedi. Çarşamba 37+0 oluyo tam o gün gidicem inşallah