Kızlar💜💜 ben doğum kontrol hapı kullaniyordum 2 yıl sonra bıraktım yeni hapa başlarken 2.cocugu yapalım dedik ..
Doktora gittim baktı yumurtalıklara sen hapi bitirmeden birak dedi bıraktım.. ama bırakmadan önce de adettim..
Adetim bittti yeni hapa başladım doktor bana hapı da biraktirinca 1 hafta sonra yine adet oldum ?
Şimdi hangisi benim adet günüm oluyor eskisi mi yoksa 1 hafta sonra gördüğüm kanamami ?😥😥 Ben işte 2.gordugum kanamadan sonra korunmasız yaptım o ilişkinin Üzerinden 10 gün geçince kan verdim gebelik testi için☀️☀️ İnşallah anlatabilmisimdir kendimi nolur bı şey söyleyin iyice kafam karıştı