Sevgibbd Yarım saatte bir düzenli sancı oluyor yarım saat iyim yarım saat kötü 37 haftalık oldum normal mi yarım saat içinde de düzenli olarak 2 dk bir sancı gelip gidiyor
Fadmet Sevgibbd doğum sancısı olabilir kendinizi dinleyin biraz allah kolay doğumlar nasip etsin inşallah sağ salim kavuşun 🤲🏻🌸
Sevgibbd Fadmet amin inşallah ALLAH razı olsun canım hepimiz sağlıkla kucağımıza alır inşallah ilk gebelik erken olmaz dimi
Fadmet Sevgibbd ben de ilk gebeliğimi yaşıyorum tecrübem yok ama eğer haftanızı soruyorsanız 37 de doğum yapıp gayet sağlıkla kucaklarına alanlar var