2,5 aylık hamileyim daha öncesinden oluşan böbrek taşım bu hafta cok ağırmaya başladı dayanılacak gibi değil artık😓 taşım biraz büyük, doktorum 14 haftadan sonra gerekirse ameliyat yapacaklarını söyledi. Hamilelikte taş ağrısı çeken ve ameliyat olan var mı aramızda ? Bu Arada taşım düşmüyor 10 yıldır böbrek taşı sorunum var ameliyat ile alınabildi sadece.