benimmdunyamm anneyimmm42 bulantılarım aşırı yoğunlaştı 13 haftada baya azalmıştı şimdi çogaldi milletinki biter benimki tekrar başladı 🥺 hareket hissediyorum
Zeh123-ra Happymami bendede halen iştah açılmadı ağzım acı uyku zaten hiç demiyorum gözümü acamiyom sizinkiler hareket ediyolarmi
Happymami anneyimmm42 evet hissediyorum hatta hissedemedigim zaman çikolata yiyip hareket etmesini bekliyorum 😂🐣
anneyimmm42 Zeh123-ra ben çok ufak kıpırtı gibi hissediyorum ama bilemedim ilk gebeliklerde 20. Haftayı bulabilir dedi doktorum
Zeh123-ra anneyimmm42 benim 3 gebeliğim ama biri 7 biri 6 yaşında ondan pek hatırlamıyom ne zamn hareket etiler