___Havva27 Kızlar 20 haftamiza girdik bu aralar doktora hiç gitmiyorum hareketlerini hissettiğim için ama tabi bebek kilosunu da merk ediyorum bi dahaki gidişime kadar ne yersem bebeğime kilo yapar yumurta hariç hersey yiyebiliyorum
gamzosgamzos ___Havva27 en onemlisi genetik bence 29.haftadan beri erken dogum riskim var ve o yuzden bebegim kilo alsın istedim bu sayılan klasik muz du kaşardı tahindi cevizdi ne duyduysam yedim ama 36+0 da bebegim 2.800 gramdı yani bu sayılanlar gercekten kilo yapsaydı iri bebek olması gerekiyordu 😊yaaa dedigim gibi zaten amacım kilolu olması degilde olurda kuveze girerse belirli bir kiloda cikarıyorlar ya o kiloyu gecmesiydi ilk kızımda zamanında dogmasına ragmen 2.825 gram 47 cm dogmustu zaten 🙈
Archenemy_56 ___Havva27 ceviz çiğ kaju Kaşar yumurta avokado çiğ fındık badem bunlar bebeği besliyormuş ilk gebeliğimde beslenme listem vardı o kadar takıktım eğer yemeyle bebek kilo alsaydı oğlum 5 kilo doğmalıydı sonuç 3330 gram bebe 25 kilo alan ben olarak son buldu 😂😂 siz dengeli beslenin ama kilo büyük çoğunluk genetik sağlıklı olsun da kilosuna takılmayın
12_ze ___Havva27 20 haftada ortalama 200 ila 300 gram arasında olur bebekler ben 20. Haftam da gittim doktor 377 gram dedi çocuk ilerden gidiyor kilosu gayet iyi dedi ben hep yeşillik yedim canım kıvırcık semizotu tere maydanoz roka ıspanak hem sağlıklı hemde çocuğa kilo olması açısından hem yeşillik yedim ve yeşillik ne varsa yemek yaptım
kahvesever__ ___Havva27 yatmadan önce bir bardak sütle muz ye sabahta aynı şekilde aşırı derecede kilo yapıyor
Cnsgkc gamzosgamzos erken doğum riskini nasıl anladı doktorun canım? Bir de hangi ilaçları verdi ve 36 ları görmüş bebeğin şükür inşallah küvöze girmeden sağlıkla alırsın kucağına 🤲🏻 Ben de 30 haftada kasılma ile gittim sancı çıktı hastanede yattım bir gece şimdi evde yatıyorum inşallah bebeğim bekler sağlıkla doğacağı haftaları🤲🏻
gamzosgamzos Cnsgkc sezaryen dikişlerim incelmişti canım birde bebegim 2 tur kordon dolamış boynuna halada açılmadı aynı şekil benimde duzenli kasılmalarım vardı adalat baslattı kasılmalar durdu sonra yine başladı 2 ye çıkarttı yine durmuştu ama ağrılarım oldu dün hastaneye gittim duzenli sancilarım cikti birde bebisim iyice dikislere baskı yapiyormuş adalatı 3 e cikardı bir p.tesi yani yarın yine cagirdı aç gel durumlar aynı olursa doguma alıcam dedim yarın 36+5 olacağız Rabbim yardımcın olsun inşaAllah sende 36 ları gorursun 🙏❤
Cnsgkc gamzosgamzos Anladım canım çok geçmiş olsun ben de inşallah o haftaları görürüm sağlıkla 🤲🏻Rabbim evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah küvöze gerek kalmadan 🤲🏻🤲🏻
mrs_elisah ___Havva27 ben haftada 1 kilo muz 1 kilo kaşar ceviz süt pekmez tüketiyordum bebeğim 2000 gram doğdu 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ biraz yapıyla da alakalı galiba. Ama genel olarak kaşar muz tahin pekmez süt ceviz öneriyorlar