Klcaysgl prensannesi1649 evet bnde çok duydum normal doğum için özel evet düşünüyorum doğurmak ama sezeryana para bayilmak bna biraz abarti geliyo 5 dk seni odana çikariyolar
prensannesi1649 Klcaysgl hayırlısı olsun şefler yılmaz tek kötü diye duydum zaten burda yeniyiz pek bilmiyom hastaneleri
Mervek04 Klcaysgl bende esentepe de neşe korkmazere gidiyorum arkadaşın bahsettiği engin korkmazer in eşi çok iyiler işlerinde ikisinide tercih edebilirsin bence
prensannesi1649 Nazli1652 bizim doğdu doğacak son günüm bakalım ne zamn gelecek sağlıkla kucağınıza alın ins 🤲
Elif1666 Hayat hastanesine Özlem hanıma gidiyorum çok memnunum kendisi güler yüzlü insanı mutlu eden motive veren birisi gitmenizi tavsiye ederim