Kanalicigozde Ciddi anlamda ayaklarım aşırı şişiyor 😦 37 hafta 5 günlüğüm 😞 Normal mi acaba lütfen önerilerinizi alırım. İlk gebeliğim sızım sızım sızlayan ayaklarımla çok mutsuz hissediyorum .