Merhaba kızlar bugün tam 11 haftalık olduk. Dün gece çok az kahverengi akıntı geldi çok korktum bugünde çok çok az gelmiş. Pazar olduğu için gidemiyoruz doktora pazartesiyi bekliyoruz. Ama çok endişeleniyorum çok korkuyorum ilk hamileliğim normal mi bu 😭😭😭😭