Burcuckmk Byztrkravc mecburi sezeryan oldum ama cok iyi gecti hic agrim olmadi diyebilirim hic yatmadım surekli dolastim evin icinde
tazebiranne_hg04 Byztrkravc bende mecburen sezeryan olacağım plasenta rahim ağzında normal doğum imkansız ve riskli bir doğum oluyormuş kan kaybından anneyi de bebeği de kaybedebilirlermiş korkuyorum imkanım olsa normal doğum yaparım
iremss Byztrkravc yani ilk doğumsa normal denenmeli bnce zorunlu hal yoksa Ama diyosanz korkuyorum vs ona da saygu duyarm 25 ay önce spinal sezaryenle doğm yaptm gayet konforluydu uyuşukken ameliyat acınız da geciyo 6 saatte
Byztrkravc Mrs-Turkk bende olan arkadaşlarıma sordum sezaryen olanlar daha memnun canım napcam bilmiyorum 😍
0610835 Byztrkravc benim üçüncü sezeryanim olacak ve rahattim hiç bir sıkıntımda olmadi hemen kalktim ayağa
hiranyr Byztrkravc 20gun önce oldum ama ölümden döndüm çok zor atlatim halada acısını çekiyorum malsf
mervegemen- Byztrkravc sezeryan zor degildi 1 haftaya baya toparliyorsun ama cogu kiside sirt agrisi kaliyor bende de var suan onun tedavisine basliyorum. Cok zor cocuguma bakarken zorlaniyorum egilip kalkmak sirt ustu yatmak cok zor
Yaprakdokumuseverrr Byztrkravc 10 ay önce oldum geriye dikişten başka hiçbir iz kalmadı. Ne ağrı ne bişey hepsi geçti. Olduktan sonra 1 hafta içinde toparladım zaten. Ama elimde olsa normal yapmayı çok isterdim. 🌿