zamloss123 valla canım bende 27 haftalığım bi çok eksiğimi aldım bitti ama ben öğrendiğim günden beri alıyorum trendyolda hep favorilere ekliyorum en uygunlarını bulup indirime girmesini bekliyorum sonra girince alıyorum ben geçen hafta bebişime kıyafet bakmaya gittim dışardan zıbın falan alıyım biraz dedim bi zıbına 35 TL dediler ben şok oldum böyle giderse çocuğuma don alamıycam valla heryer aşırı pahalı yinede en mantıklısı yavaş yavaş alıp indirim takip etmek dediğim gibi trendyolda favorilere ekle sonra fiyatının düşmesini bekle artık bazen e bebekte de indirim oluyo onu da takip edebilirsin orda da uygun fiyata geliyo ama gerçekten şuan bişeyler almak çok zor Allah hepimize yardım etsin