Beyza11122 Kızlar 21 haftalık gebeyim astım broşitim tuttu üşüttüm üşutunce de bronsite çevirdi şuan ilacım var fisfis acile gitsen uygulanan tedavinin bı zararı olur mu
Hicran-01 Beyza11122 bende de astım var, şuan göğsüm kapalı, öksürük hırıltı hiç bitmiyor..bende 10+4 um.
Beyza11122 Hicran-01 gittim acile parol verdiler sadece serumdan çok zorlanıyorum adım atmakta napicaz bilmiyorum