ikizlerin_annesi__ Kızlar yarın Kontrolüm var sezeryan doğum düşünüyorum onun haricinde doktoruma neler sormalıyım bu haftada
okuyor ikizlerin_annesi__ ben o süreçte yaşadığım bir rahatsızlık varsa onu soruyorum. Onun dışında doktorum ayrıntılı bilgi veriyor zaten.
okuyor ikizlerin_annesi__ biz normal doğum planladigimiz için konuşmadık. Ama sezaryen olan arkadaşlarım 38. Haftada oldu genelde. O yüzden doğum planı da bu haftalarda konuşulur bence.