anne_4 Özel hastanede 2020 2021 seneler doğum yapmıştım ikisi de sezeryan olmuştum.(3,500 lira idi) bu sene doğum fiyatı 10 bin olmuş 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 ne yapsak evdemi doğuracağız artık .bir senede bu kadar zam gelirmiyaaaaaaaa🤦🤦🤦🤦🤦
Dilhunizade anne_4 hangi sehirdesin canm bilmiyorum ama gercekten fiyatlar ucmus. Ben 2020 nisanda oglumj dogurmustum o zaman muayene 75 normal 800 epidural ile beraber 1300 e falan tekabul etmisti. Su an ikinci gebeligim 37 haftaligim muayene 120 tl normal dogum tek basina 2600 olmus sezaryen de 3600 tl. Yani sezaryen ameliyat oluyorsn onu anlarim da normal dogum ucretinin bu kadar artmasi olacak is degil dogumu ben yapiyorum agriyi ben cekiyorm epiduralsiz sekilde onlar bir bebegi benden cikaracaklar ve o kadar para aliyorlar yani bende anlamis degilim fiyatlari gorunce dersin hele bizim yerimize onlar doguruyorda o yuzden bu kadar pahalanmis 😁😁😁
miniktirtilim anne_4 ayni valla 2020 da kizimi sezaryanla dunyaya getirdim 3 bin odedim muayne 135 liraydi o zaman. Suan muayne 300 olmus dogum 6 7 bin arasi ki doguma kadar iki zam daha bekleniyor
Deniz93 Dilhunizade valla bu fiyatlar bedava.. Acıbadem’de en uygun doğum 9 bin lira. Bence güle oynaya verin ücreti 😂
mercimekkk41 Deniz93 bende acıbademe gidiyorum canım 7300 dediler sezeryana birde geçen seneden beri gidiyorum hiç indiirm yapılmıyor. Bizde mecbur vereceğiz. 9 binde cokmus önceki sene burdaki acıbadem fiyati 4800 dü. İl il degisiyo sanırım fiyatlar
Miraras mercimekkk41 acıbadem atakent bana 11.500 fıyat verdi sezeryan ıcın muayneyede 485 tl oduyorum sızın hangi acıbadem
Gzm-- Evet hersey cok pahali.ben ilk.dogumda 2bin tlydi 2016 yilinda.o zaman bu para da buyuktu ama hersey bu kadar pahali degildi en azindan.koli koli rahatlikla prima bez aliyorduk parasina bakmiyorduk.simdi mumkun degil.ilki mecburi sezeryan oldu.acikcasi yine sezeryan olucam diye ozele hic gitmedim.devlette yapicam dogumu ins.hastaneleri zengin etmeye gerek yok ozel bir durum olmadigi surece
linamom anne_4 ah ah normal 9 bin zorunlu sezaryen 10 isteğe bağlı 12 bin valla napıcaz😢hastanede çok iyi bırakmak istemiyorum 32haftadayız
gizzzy35 anne_4 Ben Mersin’de yaşıyorum. Özel Yenişehir Hastanesine gidiyorum sezeryan 4000 şanslıyım demek 😂
bebislerimi_buyutuyorum anne_4 bende 2020de oğlumu sezeryan ile dogurdum o zan 3tü şimdi 4250 olmuş desene burası gene iyiymis😁
OffOff Fiyata bak . Bence biz biz gruptan ebe doktor hemşire bulalım evde bizi patır patır doğurtsun 😀
anne_2 anne_4 2019 da oğlumu normal doğumla dünyaya getirdim muayene 120 liraudı doğum 1300 liraydu.300oda parası dediler 1000 doğum ama gerçekten normal doğumda doktor bişey yapmadı sadece bekledi ben ıkındım bebeği aldı göbek bağını kesti o kadar 🤷🏼♀️ şimdi kızımı bekliyorum 200lira muayene 4750 doğum 🧿