Buketnar ya işte bende anlamadım ilk Doğum olunca doktor ne derse kabul ediyorum bişey de sormadım ama bu gittiğimde sorucam.yani sezeryan için bi neden olmalı sadece gün geçtiği için yeter artık pazatrsi alalım dedi🙄 bide ben de çatı darlığı var belki sıkıntılı bi Doğum olur dedi ama o da bi ihtimal sonuçta denemem gerek diye düşünüyorum bebeğe normal yolla gelebilmesi için şans vermeliyim siye düşünüyorum🤔