cigdem4154 bendede kaşınti olmustu cok ciddi durumdaydi kasinmaktan agliyordum surekli en ufak parmak dokunmamda kipkirmizi alerji dokuyordum allerset kullandim doktor gunde 2 kere kullanmami istedi ama ben duzenli kullanmadim kasintim baslayinca kullandim hemen sakinlestiriyordu 😊 1 ay kadar surdu benim kaşıntım hatta 1 hafta ayak tabanlarim ve avuc iclerim sismisti uzerine basamiyordum elimi yikayamiyordum sert bolge oldugu icin kaşıntıdan cok acı veriyordu safra asitleri testi yaptır 😊 karacigerle alakalı bir durum olabilir doktor bana oyle soyledi ama bulundugum sehirde hastane gelismedigi icin burada o testi yaptiramadim kasintim duruncada önemsemedim 🙃 Allahın izniyle korkkulacak bir durum yok 🌹