Ttugceeli zaten genel anestezide baygınım ıkın deme şansları yok tam anlatamadım ben galiba, doktoruma dedim ki hocam kaburgamdan cok bastırmışsınız bebeği çıkarmak için o da demek istedi ki normal dogumda ıkınıp bebeği aşağı itiyosun kendin ama sezaryende ıkınma durumu yok zaten baygınsın o yüzden yukarıdan kendileri bastıra bastıra zorlamışlar biraz, özellikle plasentam zor cıkmıs onu demek istedim