Ince_imral bence bekleyin. Kasılmalarınızı takip edin. 10 dakikada bir, 7 dakikada bir, 5 dakikada bir 30-35 saniye falan sürerse anca öyle gidin hastaneye.
Nişan geldikten hemen sonra doğum başlamıyor, 2-3 hafta bekleyenler var nişan geldikten sonra. Benimde mesela cuma günü geldi nişanım ama sancım veya kasılmam olmadığı için evde bekliyorum doğumun başlamasını