Bende 35 haftaligim cok zor geciyor gunler yatip kalkerken oturup kalkerken donerken ozellikle hayirlisiyla 3. Gebeligim bekliyorum hayirlisiyla gunler gecsin diye cantam hazir degil daha rabbim herkesi sag saglim kucagina almak nasip etsin bebislerinizi kizlar :)