Sgk aradı hamilelik haklarınızı kullaniomusunuz dediler ne gibi diyince çalışma şeklinden bahsettim sonrasında aylık kontrolleriniz varmı dedi evet doktora gidiyorum 4 aylık hamileyim dedim
Gittiğinizde ise tekrar dönüş yapıyor musunuz dedi evet isim bitince dönüyorum dedim. Yasaal hakkınız öğün idari izinli sayılıyor sunuz dedi
Bunu bilen varmiydi