teletabi zeysena_ bendede oluyor. Kanallardan süt indiği için oluyor çünkü ne zaman öyle bi his olsa süt akıyor göğsümden
zeysena_ teletabi o esnada süt akıyor mu diye hiç bakmak aklıma gelmemişti. Emerken nadir oluyor da emdikten sonra oluyor genelde