Aymilanin_kardesi Asillll16 süt var mı yarım çay bardağı süt iç üstüne birşey içme canım ☺️ mümkünse soğuk olsun
Yigitinannesiyim Asillll16 Ekşi elma soğuk süt iyi geliyor doktoruna danış verirse gaviscon da çok güzel bir şurup
Asillll16 nurcan_26g şurup içtim yinede geçmiyor. Fokurduyor resmen boğazım yemek borusu ateşler içinde 😥
-Eflatun- Asillll16 bebek dönünce rahat ediyorsunuz eskisi gibi olmuyor son haftalarda dönen bebeğim bana neler neler çektirdi