Esrakucukkayhan Merhaba hanımlar 13 haftalık hamıleyim özel bölgemde batma hissi gibi oluyor agrılı bir şekilde aranızda bu durumu yaşayan var mı
Mouradi Esrakucukkayhan 11ci haftamdan öyle olmuştu bende de canım araştırdım burda bazı arkadaşlar dr a gidince sordu 😅 normalmiş o batma sızı gibi ağrılar 🥰
badeninannesiii Esrakucukkayhan Onu ben tam 8 hafta çektim. Şuan yavaş yavaş azalma hissediyorum. Vajinal muayene dahi yaptırdım , hiçbir şey çıkmadı. Rahim bağları geriliyormuş. Allah hepimize şifa versin inşallah 🙏🏻
Esrakucukkayhan Mouradi teşekkür ederim iyi ki bu uygulama var bazı kışilere sorunca bılmıyorum yada baska yorumlar yapıyorlar ama happy momda sizler de yaşayınc bazı durumları sizin yaptıgınız yorumlarla ıkna oluyorum tekrardan tesekkür ederimmmm🌼🌼🌼🌼
Mouradi Esrakucukkayhan Aynen canım haklısın 🥰 bide o batma sızı bende 12,13cü haftalarda geçmişti çok uzun sürmez sende de canım 🥰
Esrakucukkayhan Mouradi evet dedigin gibi 11 de benımde oldu 5 6 gün sürdü gecti dün gece gene bı batma oldu ama agrılı oldu agrıyla uyandım korktum bişe olacak diye ama şimdi bebegimiz de buyuyor belkı büyüdügü için baskı da yapıyordur 😍😍
Mouradi Esrakucukkayhan Evet canım çok şiddetli olmadığı sürece normal, hem rahim büyüyor bebişte o yüzden normal 🥰🥰