snmatas Merhaba anneleerr☺️ Sırtımda ve belimde deli gibi bi ağrı var 12+2 haftalık hamileyim daha çok yeniyim ama neden bu kadar ağrıyo ki sorun bende mi acaba😒😂😂
Ladess snmatas tatlım benimde öyleydi en baştan 35.haftaya kadar,ara ara geçti ama en büyük sıkıntım bel sırt ağrısı oldu diyebilriim,kanaman falan olmadıkça korkma demişti dr
Harunnisa snmatas ilk hamileliginmi acaba ilk hamilelikte daha cok oluyor digerlerindede olmasina ragmen ilk hamilelikte daha cok hissediliyor agri
Papatyamoms snmatas canim bende en başından beri aynıyım özellikle belim yatakta dönerken bile ağrıyo genelde sakroliak eklemlerinden kaynaklanıyormuş hamilelikte ortaya çıkan bi durum mus buda tuzu biberi gebeligiminiz ne diyelim 20+3deyim bende
snmatas Ladess Çok şükür kanamam yok riskli bi hamileliğimde yok ama sabahları yataktan üzerimden tır geçmiş gibi kalkıyorum😒
Ladess snmatas cinsiyet öğrendin mi?birde benim hep duyduklarım erkek bebekte oluyor bunlar ,benimde erkek
Harunnisa snmatas ilk hamilelikte daha vok belirgin oluyor agrilar diger hameileiklerde alisiyor insan agrilara sanirim kizimda cok agrim vardi hatirliyorum oturup kalkamazdim agridan ama ucuncuye hamileyim alistim sanirim ilki kadar zorlamiyor agrilar
snmatas Harunnisa Daha şimdiden bu kadar ağrı varsa önümdeki 7 ay napıcam acaba😂😂 Bu arada ne güzel 3. Çocuğun olucakmış Allah banada nasip etsin inşallah☺️
snmatas Papatyamoms Tabi tuzu biberi katlanıcaz☺️ Benim belim çok ağrımıyo ama sırtım çok fena sabahları kalkınca taş gibi oluyo yerde yatıyorum sürekli biraz iyi oluyo☺️