Dilaradlr Arkadaşlar çok emekli bir dönem gerçekten hepimizin Allah yardımcısı olsun emeklerimiz boşa gitmesin. Sorularımızı çekinmeden sorabileceğimiz birbirimize destek olabileceğimiz bir platform oluşturmak istedim. Önümüzdeki hafta içi kalp atışlarını duyacağız inşallah. Beklemek zormuş günler geçmiyor.
Nefesliva Dilaradlr inşallahh hayırlısıyla kalp atışını duyarsın öyle güzel ki🖤🖤 hayatımda duyduğum. En güzel şey bende tüp bebekle hamileyiö 29 +2
Livesya Dilaradlr merhaba benimkide tüp bebek kalp atışını duyduk 4 gün önce darısı size inşallah clexana niye devam ediyorsunuz ben 1kutu kullanıp bırakmıştım transferden sonra
Dilaradlr Darısı başıma inşallah Allah size de sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin. Tüp bebek annesi olmak çok güzel ama clexane iğne zorluyor beni:(( 20. Haftaya kadar kullandıracaklarmış://
Nefesliva Dilaradlr kan sulandırıcı iğne dimi evet çok zor ama değer inşallah hayırlısıyla doğsunlarda🖤 ne kadarlık sizinki
Cemrelif Dilaradlr halinize şükredin. Tedaviye başladığım gün başladım iğnelere. Doğuma kadar kullanıcam. Doğum sezaryen olduğu için 2-3 gün ara verip, doğumdan sonrada 3 ay daha kullanıcam. Zamanla alışıyorsunuz
Dilaradlr Nefesliva transferim 31 temmuz idi sanırım 6 haftalık oluyorum. Ara ara karın ağrım oluyor regl olacakmışım gibi hafif hafif ara ara. Kasıkta ağrım hafif oluyor. Olağan durumlarmış ama beklemek zor kalp atışını duysam rahatlycam iyice.
Dilaradlr Livesya aminn inşallah. Ben tüp bebek olunca kullanılıyor sanıyordum herkese bu gidişimde tekrar sorayım neden 20. Hafta diye:/ çok sevindim adınıza iğneyi bırakmış olmanıza walla. Coraspirin ile birlikte kullanıyorum.
Hayallerim Bizde 27+4 haftalığız rabbim isteyen herkeze nasip etsin yaşadığım o zorlu süreçleri hatırladığımda mutluluk goz yaşlarımı tutamıyorum .helede o kan sonucunu aldığımda kalp atışını dinlediğimde rabbim kimseyi bu duygudan mahrum.etmesin sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin insallah
deletedmom501 Clexane beni çok zorlamıyor valla, progestan iğne yanında çerez geliyor bana 😊😊 Hamdolsun bebişlerimiz oldu ya, bu iğneler bize tırt gelir😊😊😊
KubraKzldg Bende tüp bebiş anne adayıyım😊 7 hafta olduk çok şükür. Allah isteyen herkese nasip etsin. Çok zor bi süreç çok çok zor. Ama inşallah kucagımıza alırız yavrularımızı.
KubraKzldg Clexane yerine corasprin kullanıyorm bende. 32. Haftaya kadar kullanacam. Bildiğim kadarıyla bu kan sulandırıcı ilaçlar pıhtı oluşmasını engelliyor. Böylece rahime giden kan akımı tıkanmamıs oluyor bebeği koruyor. Tıkanıklık olursa rahime giden kan akışı duruyor ve bebek oksijensiz kalıp kalbi duruyor. Allah bütün yavrularımızı korusun. Kucagımıza almayı nasip etsin 🙏🏻