elcinxxx xx1903 planlı gebelik olduğu icin 10 gün önce baktırdım şu erken çıkan testlerden yapmıştım ilk, sonra beta hcg 48 ile öğrendim :)
Hilaallkrkmz xx1903 Hiç tavsiye etmem şahsen ben 2 kere yaptırdım hep negatif çıktı hamile olsan bile adetten önce çıkması çok zor oluyor. Birde hamile değilsen eğer regl olduğun zaman psikolojikmen çok kötü oluyor adetinin geçmesini bekle derim ben sana.
Cerennnn5858 xx1903 ben yaptırdım canım. Erken gebelıkte silik çizgi cıktı kan verdım değer 2 cıktı bata 6 gun kala. Sımdı 2 gun var bata. Kandan sonra bı test daha yapmıstım oda negatifti. Varmıs bunu yasayıp gebe olanlar ama benım ıcın mümkün değil