Imasleeper Ada9y ben ilk 3-4 ay her adet olmam gereken günde adet ağrısı hissettim kasıklarımda her ay aha adet oldum bebeğim düştü galiba diye çok korkuyordum ama normalmişş çom şükür 36. Haftadayız herşey güzel ❣️ İnşallah seninn içinde her şey güzel olur 🤗
Ada9y Kizilkafaa ben aşılama yaptım canım 10 uncu günümdeyim. Adet olucakmışım gibi bi ağrı girdi ne sağ ne sol kasıkta tam ortasında, korktum bi an adet olucam diye
Ada9y Imasleeper Sağol Canım teşekkür ederim güzel dileğin için. Ara ara adet sansıcı gibi vuruyor kasıklarıma, adetimede daha var 5 mart adet tarihim.