Denizgumuskaya Hiç ölçmüş müydün önceleri çünkü şeker yükselince anlamayabiliyorsun. Erken dönemde olduğun için gebelik şekeri olamaz. Çok dikkat etmen lazım bebeğin suyunu, kilosu bir çok açıdan etkiliyor ama diyetle çok kolay kontrol altına alabilirsin. Bende şeker yüklemesinde çıkmıştı diyetle düzene soktum. Günde 6 defa ölç diyordu doktor ben 20 kere ölçüyordum cihazla ilgili bir sorun varsa diye çünkü arka arkaya bile hata veriyordu.