Ben de 34+5im dün akşam saat altıdan beri kasıklarımda bir ağrı var. Dayanılmayacak bir ağrı değil ama yürürken falan artıyor. Gece sıcak su tuttum karnıma vs çok iyi geldi ağrı geçti sandım bi on dk sonra tekrar geldi. Sebep inşallah doğum vs gibi bişey değildir