FHKK Esra1- bende aynı dertten uyuyamadım şuan süt içtim olmadı elma yedim olmadı ayran içiyorum şuan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
kuzeymomsss Esra1- ilaca kadar herşeyi kullandım ama beyaz leblebi ve soda kadar işe yaramadı. Hatta az önce beyaz leblebi yedim de mide yanmam yatıştı. Kesinlikle tavsiye ederim
Limonzeytin Esra1- Sol tarafa yatıyosunzdur umarm bebek mideye baskı yaomaması ragat etmenz açısından. Bide ya gaviskon yada talcid için yada doğal olarak taze nane yaptrağı çiğneyp yutun 4.5 dal işe yarıyo bende geçmş olsn 😊👍
Denizyildizi1 Esra1- Ben 31 im çözüm bulamadım ilaç süt fayda etmiyor daha yeni çiğ patates denedim sağ tarafa yatınca daha çok artıyor ve şuan ağlıyorum çok kötüyüm🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️