RabiaaaH
Bendede var 15.haftadan beri burun damarları genişlediği için oluyormş kan akışı fazlalaştığı için şuan 18,5 oldm hala var. Burun tıkanıklığı ve alerjk nezle yaşıyorm o zaman burnumu sümkürürken daha fazla oluyo. Yinede siz blrsnz doktorunuza sormak istersenz. Bende durum böyle