Ruveyda_baskapan Hanımlar 18+2 haftalık gebeyim, bebeğimin hiç hareketlerini hissetmedim yada hissettim de anlamadım mı bilmiyorum, ne zaman aaay hareket etti derim çok heyecanlıyım 🥳❤️
Melike Ruveyda_baskapan ilk hareketini 19. Haftamda hissetmiştim minik pıt pıt şeklinde 🤭🥹az kalmış hissedersiniz 1-2 haftaya bence 😍
neval270071 Ruveyda_baskapan alın benden de o kadar 18 deyiz tık yok içimdeki guluk guluk sesler de çay su sesi yani bebek değil 😂
Ruveyda_baskapan Melike inşallaaaah ama fin geve şort üstü yattığımda sağ tarafımda göbeğimin altında pıt pıt bir nabız atması gibi bişe oldu o mu acaba ? Yoksa gaz mı anlamıyorum ki
Melike Ruveyda_baskapan ay bebiştir o zamannn 🥹Böyle göz seğirmesi gibi oluypr ilk hareketi İnsan anlayamıyor bende anneme demiştim içim bi tuhaf gözüm seğiriyormuş gibi diye işte bebek hareketi demişti
Betusgani Ruveyda_baskapan 3-4 kere seğirme şeklinde ama içimde hareket ettiğini hissettim o anda 😍 bizimki de erkek şuan 17+6 haftalığız 😇
neval270071 Ruveyda_baskapan yahu bana ilk erkek dedi sonra kız gibi dedi bugün de kayınvalidem dedi ki kızım kızlar erken oynar sende daha oynama yok 18 desin bu kesin erkektir 😂😂 bakalım ne çıkacak
Melike Ruveyda_baskapan Ya minik minnoşş o annesi 🥹🥹 Çok tatlı heycanlarrr 💕 Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻