nmtock41 Smyye1B sizle postlarda çok karşılaşıyoruz hangi doktora gidiyorsunuz önerinizle semih beye gitmiştim çok memnun kalmıştım bnde, takipli doktorunuz kimdi ?
emirem24 Umay_2507 bende korkuyorum 30 olana kadar hamile olduğumu unutuyodum 6-7 ay boyunca hem zorlamıyor hem insanın aklı cok orda olmuyo ama suan kendini hissettiriyo ağırlaşıyoruz ve doğum yaklasınca 8 ay nasıl geçti anlamadım ama bu 1 bucuk ay geçmiyo
Umay_2507 Peki izmitin neresinden ben buranın yabancısıyım aslen Adanalıyım ve hangi hastaneye gidiyorsunuz ben derince kadın hastalıklari ve çocuk hastanesi
emirem24 Umay_2507 yaa bende cok merak ediyorum🙈 umarım bende ' pozitif normal doğumum" diye post açarım😅😅
Rabiakltk5 Umay_2507 hamile değilim ama anne adayı diyebiliriz allah herkese sağlıklı bişekilde nasip etsin inşallah