Yenianneyimmm 20.haftalardan sonra yani rahim ve bebek agirlastikca sirt uzeri yatilmamali. Kalbe donen buyuk damara baski oluyor annede tansiyon dusuklugu ve bebegin nabzinda yavaslama oluyor o yuzden tehlikeli. Siz zaten ilerleyen zamanlarda kendiniz de farkedeceksiniz sirt uzeri yattiginizda fenalik hissi gelecektir. Ama saginiza ve solunuza yatabilirsiniz. Sol daha iyi oluyor ama mide ve kalp o tarafta olunca uzun sure yatmak yorucu olabiliyor.