Kızlar iyi geceler ikinci doğumum olucak Allahın izniyle 7 günüm kaldı ilkinde zorunlu sezeryan olduğum için ağrı sızı hani sancı falan hic yaşamadım şuanda 37+2 yiz dayanılmıcak gibi karnım acıyo ve geçiyo düzenli kasılıyo bildiğiniz karnım ama acısı gerçekten çok fazla sizce mi sancı mıdır