Simge1Hho hiç telaş yapma bebeğini kucağına aldığın an hemen herşeyi unutuyorsun. Sezeryandan sonra 6 saat bişey yiyemiyorsun zaten. Artık sıvı tüketebilirsin dediklerinde hemen 2 tane sade kahve iç ne narkoz ne baş ağrın kalmaz. İlk yürümen biraz zorlu olabilir ama her yarım saatte bir mutlaka yürü 5 güne toparlanıyorsun. Eve çıktığında da iki güne bir mutlaka duş al dikişlerin iyileşmesi için. Acıyacak,dikiş patlar diye telaşlanma. Bunları yaparsanız 10 güne bişeyiniz kalmıyor. İki sezeryan doğum yapmış biri olarak söylüyorum:))
Aa bir de sütünüz hemen gelmezse sakın üzülmeyin 3 günü bulabilir. Bolca bebeğinizi koynumuzda yatırın sağlıkla kavuşun 🙃