Canım ben 1 buçukta girdim 6 da klinikten çıktım,doktor herşeyine baktığı için bebek uygun pozisyonda olmadığından onun pozisyon değiştirmesini bekledik yürüdüm merdiven çıktım sağa sola dönerek dinlendim tatlı falan yedimderken 6 yı buldu çıkmamız , o arada doktor kendi başka hastası varsa aldı,en son ellerini açmasjnı bekledik mesela bunların bile nörolojik karşılığı varmış çünkü eğer zaten özele gidecekseniz 15 çok az. Klinikten çıkmamız 6 tı buldu ama 1 1 buçuk saat arasıda zaten muayene sürdü diyebilrim ,istersen tekrar bi araştır 🌸