Sulemmmihrimah Kızlar merhaba aranızda 37 haftalarında doğum yapan var mı bebek küçük doğdu mu kuvöze girdi mi beni bı aydınlatın lütfen🌟
seon90 Sulemmmihrimah kuzum kaç kilosu.?benm oğlum 37+6 da doğdu 3100 kiloyla doğdu küvezde kalmadı zaten 37 den itibaren gelişimi tamamlanmış oluyor öyle diyorlar.yani korkma kuzum.bende dua ediyorum kızım için gelicekse 37 den sonea gelsin.
Fatmacglr Sulemmmihrimah benim ilk çocuğum 35 haftalık 2900 doğmuştu yarım gün küvezde kalmştı solunum sıkıntısı yüzünden ama sonra çıktımştı çok şükür 🤲 Sende bol bol dua et Allah’ın izniyle bişeycik olmaz inşallah 🤲🤲
irem_altun74 seon90 benim de geçen hafta gittiğimde 2600 dedi doktorumuz 3 kiloyu bulur dedi inşallah sağlıklı doğar 🙏🏻
seon90 Sulemmmihrimah tmm o zaman korkmana gerek yok kuzum.gelişimi tamamlanıyor.kilosuda iyi inşallah sağlıkla kucağına alıcaksın hiç kötü birsey getirme aklına🥰🙏🏼
Dark Sulemmmihrimah benim 37+0 da doğdu. Girmedi kuveze falan ya da başka bir destek almadı. Gelişimi iyi ise girmez çünkü 37+0 dan sonra normal sayılıyor prematüre olmuyor. Yani normal aralikta oluyorsunuz.