Shzdgn canım bnmm çok üzüldüm gözlerim doldu bende hamilelikte kaybettim hiç görmediğim halde o acıyı çektim seninkini okuyunca daha da bi canım acıdı, Evladın cennette seni bekliyor olacsk herzaman böylr düşün , inşallah Rabbim sana yine hayırlı sağlıklı evlatlar nasşp edecektir, bak çok şükür ki bende kaybettim yine nasşp etti 30 haftalık oldum bile , bende bebeğimi kaybettikten 5-6 ay sonra hamile kaldım kendi isteğimle acım hafifledi, sende düşünebilirsin artık sana iyi gelecektir ..