@“_papatya-ilaydam06”#p21347801benim hamileligim henüz çok yeni. Ama ister istemez insan kafasına takiyor nasil olcak vs. Diye. Benim boynumda ciddi vir rahatsizligim var normalde kendim çook zorlanıyorum. Zorlandigim icinde epilasyona başlamistim. Ama biraktim. Bitmedi ama azaldi baya. Bu ilk zamanlar eşime yaptirmayı düsünüyorum ağdami. Karnım büyüdükten sonrada kuaföre giderim diye düsündüm.ben biraz pimpirikliyim. Başka birinin o sekilde görmesinden rahatsiz olurum herhalde. Bağzen esimden bile utanıyorum.