Bebikomm Kızlar ilk gebeliğim 17 haftadayız ara ara karnıma bişi batıyor gibi oluyor bebek hareketi mi acaba gaz mı anlamadım ☺️ Yada hareket ettiğinde nasıl neye benziyor
Emirin_annesi98 Bebikomm bebek hareketleri cnm benimde ilk gebelik bende 18 haftalık iken hisettim şuan 33 haftalık oldum 🥰
Betusgani Bebikomm bende 17+3 de hissettim ilk defa hemde 3-4 kere hareket ettiğini yüzüstü pozisyondaydım ilk kez çok netti, bence hislerin bebiş diyorsa doğrudur 🥰
Bebikomm Emirin_annesi98 sanki böyle biri çimdiriyor mu desem iğne mi batırıyor desem öyle gibi gerilme gibi de değişik 😂 çözemedim 😂
Meryy10 Bende 16 haftalığım bebeği resmen vajinamın hemen üstünde hissettim vurdu iki kere bunun cinsiyetle ilgisi varmı aşağıda olup erkek olan